wolk wolk wolk wolk wolk wolk
 

Wat kunnen wij voor u betekenen tijdens Corona?

Wat kunnen wij voor u betekenen tijdens Corona?        *English below*

Vanwege het Corona virus willen wij het bezoek in onze winkel beperken tot alleen urgente gevallen om zoveel mogelijk contact te vermijden.

1. Als u een bril in bestelling heeft staan:

Als deze klaar is kunt deze niet zelf bij ons op komen halen. Wel kunnen we de bril aangetekend naar u opsturen.

Als u de bril nog niet (helemaal) heeft betaald dan sturen we u eerst een factuur. Zodra deze betaald is sturen wij de bril naar u op.

De bril is dan echter nog niet afgesteld. Daarom doen we er gratis schuiftips bij zodat u tijdelijk de bril hiermee zelf strak op het hoofd kan maken. Als de situatie in ons land weer genormaliseerd is, bent u uiteraard weer van harte welkom om de bril alsnog goed te laten afstellen.

2. Als u lenzen in bestelling heeft staan:

Als deze bij ons binnen zijn kunt u deze niet zelf bij ons op komen halen. Wel kunnen we de lenzen op onze kosten naar u opsturen.

Als u de lenzen nog niet (helemaal) heeft betaald dan sturen we u eerst een factuur. Zodra deze betaald is sturen wij de lenzen naar u op.

Laat u het weten als u ook lenzenvloeistof erbij wilt (één fles of een pakket van drie flessen)?

3. Als u lenzen wil bestellen:

Dat kan! Een eventuele controle moeten we echter uitstellen.

Als de lenzen bij ons binnen zijn kunt u deze niet zelf bij ons op komen halen. Wel kunnen we de lenzen op onze kosten naar u opsturen.

We sturen u eerst een factuur. Zodra deze betaald is sturen wij de lenzen naar u op.

Laat u het weten als u ook lenzenvloeistof erbij wilt (één fles of een pakket van drie flessen)?

4. Als uw kind een bril nodig heeft:

Alleen als het echt noodzakelijk is om een (nieuwe) bril uit te zoeken kunt u hiervoor een afspraak maken. Er kan maximaal één kind met één begeleider naar binnen. U zit met uw zoon of dochter op een vaste plek en wij geven brillen aan. Deze worden schoongemaakt voordat ze terug in het rek gaan. De pupilafstand zullen wij met de automatische refractormeter meten in plaats van met een pd-latje. Als dit niet lukt zullen we de pupilafstand moeten inschatten. Kijk hier voor de verdere regels

5. Als er nieuwe glazen in de bestaande bril gezet moeten worden:

Dat kan! U mailt ons het nieuwe brilrecept. We bestellen de glazen en maken met u een inslijpafspraak. Dit duurt maximaal een uurtje. U kunt een boodschap doen of wandelen. We bellen u zodra we de bril klaar hebben.

6. Als u een orthoptisch onderzoek (oogmeting) wil bij uw kind?

We maken alleen een afspraak als het onderzoek urgent is. Als het geen spoed heeft vragen we u hiermee te wachten tot alles weer genormaliseerd is. Als u heel graag wilt, kunnen wel vast een afspraak inplannen als voor over een paar weken. Maar er is kans dat deze weer verzet moet worden.

7. Als u een kapotte bril heeft?

Mailt u ons wat foto's waarop wij goed kunnen zien wat er kapot is. We laten u dan weten wat we hieraan kunnen doen.

Nog vragen? Bel of mail gerust!

Tel: 020-6701112 Mail: eyezz@kidzz.nl

How we can help you during this time.

Due to the corona virus we are limiting all contact and will only be able to see customers with an urgent problem that cannot wait.

1. If you have ordered glasses.

Unfortunately we cannot allow you to come and pick up the glasses when they are ready. We are able to post them to you, signed delivery, at our expense.

If you have not yet paid the full amount we will email you the invoice, once this is payed we can post the glasses to you.

As we cannot adjust the frame to fit like we normally do, we will send a pair of silicone ear tips free of charge. This way you can adjust the frame to fit your child yourself. Of course when we are open again normally, you can stop by and we will adjust the frame properly for you.

2. If you have ordered contact lenses

Unfortunately we cannot allow you to come and pick up the contact lenses when they are ready. We are able to post them to you at our expense.

If you have not yet paid the full amount we will email you the invoice, once this is payed we can post the contact lenses to you.

Also please let us know if you need solution.

3. If you would like to order contact lenses

That is possible! We cannot do the eye check up though, unless urgent. This will have to wait until we are running business as usual again.

Unfortunately we cannot allow you to come and pick up the contact lenses when they are ready. We are able to post them to you at our expense.

We will email you the invoice, once this is payed we wil post the contact lenses to you.

Also please let us know if you need solution (1 big bottle or a package deal of 3).

4. If your child needs glasses

If your child urgently needs glasses then it is possible to make an appointment under the following strict rules. You only bring one child and only one adult may accompany the child.

We will measure the pupil distance using an automatic refractor. If this is unsuccessful we will have to gage the pupil distance ourself.

5. If you need new lenses in the current frame.

E-mail us the new prescription. We will then order the lenses, when they arrive we will call you to make an appointment. You can then drop the frames off and we will fit the lenses for you while you wait outside or you can come back later in the day.

6. If your child needs an eye test

We can only do this in an emergency. We ask you to make an appointment when the current situatie with the corona virus has calmed down. If you would like to make an appointment already the please call us or email us. There is a chance we may have to cancel this again though.

7. If the glasses are broken

Send us an email with some pictures of the glasses, especially the broken part. We contact you about a solution.

For any questions please call or email us.

Tel: 020 6701112

e-mail: eyezz@kidzz.nl

Terug